Gruppträning – schema

 GRUPPTRÄNINGSSCHEMA VT 2017 se här —> Boka tid

GLÖM INTE BOKA resp. AVBOKA PASSEN SENAST TVÅ TIMMAR INNAN!  OBS ALLA MORGONPASS BOKAS SENAST 18.00 KVÄLLEN INNAN, TACK.

KLASSBESKRIVNINGAR;

KONDITIONträning för att öka flåset med egen kroppsvikt samt på roddmaskiner, gåmaskin, crosstrainer samt cyklar (du väljer) i intervaller – passar alla

WOM  – WorkOutoftheMonth styrkepass för hela kroppen som sker i gymmet. För dig som tycker det är svårt eller tråkigt att styrketräna själv eller som helt enkelt tycker det är kul i grupp. Passa på att lära dig övningar och hur du tränar i vårt gym även på egen hand, då passet står uppskrivet på väggen så att du ska kunna komma och träna det själv. Byts ut varje månad – allt för att du skall få lära dig nytt och utvecklas i din träning.

POWER BOX – intensivt, svettigt pass med slag och sparkar inspirerat av boxning – passar alla

POWER PLATE helkropp – här tränas hela kroppens muskler på våra Power Plate. Passar alla, läs mer och se hur det går till här

POWER PLATE mage/rygg – som ovanstående med fokus på bålpartiets muskler

CORE – träning för att stärka mage och rygg

SOMA Move® – är ett holistiskt sätt att träna som är atletiskt och samtidigt mjukt. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av rörelsemönster där fokus är att arbeta med kroppen som en enhet i harmoni med andningen. Alla de träningsbara aspekterna är förenade – uthållighet, styrka, explosivitet, stabilitet, rörlighet och koordination. Se en del av ett pass här

SOMA Mind® – En lugn fortsättning på SOMA Move där medveten närvaro och meditation kombineras med stretching och avslappningsrörelser.

YOGA, alla pass utförs i värme

läs mer om vår värme här

YIN YOGA – lugnt yogapass med sittande och liggande övningar för rörlighet i bindväv och leder. Meditativt, enkelt och avstressande – passar alla

HATHA YOGA – enkelt pass som passar alla med styrka och rörlighet i fokus. Passar dig som är nybörjare då det är mycket fokus på teknik och där du går djupare in stannar längre i positionerna.

HATHA/VINYASA  – Yogapass främst hämtat från ashtangayogan, med kombinationer av flöden och stilla positioner.

 Läs mer om våra yogalärare och klasserna r

Pass utan bokningar blir inställda. 

Vi förbehåller oss rätten att ändra schemat beroende på säsong, efterfrågan samt önskemål från våra medlemmar.